N O V O S T I
O   M E D I A W A T C H
R E V I J A   M E D I J S K A   P R E Ž A
o   r e v i j i
s e z n a m
junij 2013
december 2012
junij 2012
december 2011
maj 2011
december 2010
maj 2010
december 2009
maj 2009
december 2008
maj 2008
december 2007
maj 2007
december 2006
maj 2006
november 2005
maj 2005
november 2004
marec / april 2004
oktober 2003
marec 2003
december 2002
poletje 2002
uvodnik
analize medijskega poročanja
svoboda medijskega poročanja
radiotelevizija Slovenija
mediji in pravo
dostop do informacij javnega značaja
samoregulacija v medijih
raziskovalno novinarstvo
medijski pregled
medijski trg
položaj samostojnih novinarjev
mediji in manjšine
intervju
mediji v svetu
recenzije in prikazi
seminarji in obvestila
ekskrementi
fotografija
zima 2002
poletje / jesen 2001
pomlad 2001
zima 2001
poletje-jesen 2000
pomlad 2000
jesen 1999 / zima 2000
poletje 1999
pomlad 1999
zima 1999
poletje 1998
pomlad 1998
zima 1998
u r e d n i š t v o
E D I C I J A   M E D I A W A T C H
S P R E M L J A N J E   N E S T R P N O S T I
N O V I N A R S K I   V E Č E R I
O M I Z J A
M E D I J S K O   S O D E L O V A N J E
T E M E
A V T O R J I
P O V E Z A V E

Rajko Gerič
Postali smo javni uslužbenci
Uvrstitev novinarjev med javne uslužbence je v popolnem nasprotju z zagotavljanjem neodvisnega in svobodnega novinarstva
Novinarji javnega zavoda RTV Slovenija smo skupaj z vsemi zaposlenimi zaradi arogance politike in po mojem nepravilnega dojemanja zadeve s strani nekaterih sindikalistov postali javni uslužbenci.

Ko smo v okviru Sindikata novinarjev TV Slovenija in Aktiva Društva novinarjev na TV Slovenija na zboru novinarjev govorili o tej problematiki, sva predsednika obeh organizacij s strani članov dobila soglasno podporo v najinih prizadevanjih, da se novinarji izključijo iz sistema javnih uslužbencev.

Vendar so bili vsi napori zaman. Najprej je predsednik aktiva NNS na TVS Uroš Slak na odboru državnega zbora poskušali doseči, da bi se z amandmajem javni zavod RTVS izzvzel iz zakona (tako kot je to uspelo nekaterim drugim javnim zavodom), vendar nismo uspeli. Nato smo poskušali z amandmajem na seji državnega zbora, kjer smo zaradi neskladnosti med samimi sindikati na RTV predlagali samo izključitev novinarjev iz zakona; tudi to ni uspelo.

Nato smo svoje stališče (na svetovni dan svobode tiska) predstavili na državnem svetu, ki je sicer prisluhnil našim argumentom in izglasoval odložni veto, vendar je vladna koalicija zakon brez težav še enkrat potrdila.

Nič niso pomagala tudi utemeljevanja s strani Mednarodne novinarske zveze (IFJ), ki je uvrstitev novinarjev med javne uslužbence označila kot rešitev, ki je v nasprotju z evropsko zakonodajo. Ta namreč določa, da morajo biti javna občila, ne glede na to, da so porabniki proračunskih sredstev ali paradržavnih dajatev, ločena od sistema javne uprave. Predvsem za novinarje pa IFJ meni, da ne smejo biti obravnavani kakor javni uslužbenci.

Ţal so bili neenotni tudi sindikati, saj koordinacija novinarskih sindikatov RTVS ni nasprotovala vključevanju novinarjev v Zakon o plačah v javnem sektorju (za izključitveni amandma je bil samo Sindikat novinarjev TVS, ki pa je bil s strani ostalih sedmih članov koordinacije preglasovan).

Sindikalno razmišljanje ni dovolj
In tako smo novinarji nacionalne televizije postali javni uslužbenci. Nikakor ne morem pritrditi argumentom »sindikalistov«, ki so pozdravili takšno rešitev zaradi boljših plačnih razmerij, urejenega napredovanja, višjih dodatkov ... V tem primeru samo sindikalno razmišljanje ni dovolj, saj je načeloma uvrstitev novinarjev med javne uslužbence v popolnem nasprotju z zagotavljanjem neodvisnega in svobodnega novinarstva: Novinarje nacionalne radiotelevizije je postavila v nemogoč položaj, saj bodo kot javni uslužbenci zagotavljali javnosti, ki prisilno plačuje naročnino, informacije o delovanju taiste javne uprave in državnih organov.

Poleg tega je novinarje nacionalke z uvrstitvijo med javne uslužbence doletela še ena neprijetnost. Biti javni uslužbenec namreč ne pomeni samo socialne varnosti in urejenih plačnih pogojev, ampak pomeni tudi podrejanje pravilom, ki veljajo za javne uslužbence in ki so zakonsko določena. Tako je že v obravnavi zakon o javnih uslužbencih, ki natančno določa postopke, ki jih glede ravnanja zaposlenih lahko vodijo njihovi nadrejeni, kako morajo javni uslužbenci varovati uradne dokumente, upoštevati zahteve nadrejenih ...

Vse to je zagotovo ovira, če ne že kar preprečuje raziskovalno, objektivno in neodvisno novinarstvo, ki lahko z doslednim uveljavljanjem zakona na nacionalni televiziji ugasne in se spremeni zgolj v vladno trobilo, kar bi nekaterim zagotovo ustrezalo.

Zaradi teh razlogov smo novinarji na televiziji nasprotovali uvrstitvi v javni sektor, žal pa se je tu pokazala neenotnost novinarskih sindikatov in sindikatov znotraj RTV, kar je bil za vladajočo politiko seveda odličen razlog za to, da nas ne upošteva.

Pritiski politike na RTV Slovenija ne prenehajo
Seveda je za objektivno novinarstvo potrebno še vse kaj drugega kot to, da je javni zavod čimbolj samostojen in zunaj javne uprave. Tega se zavedamo tudi novinarji RTVS, vendar smo v zadnjih letih priča nenehnemu pritisku politike na javni zavod, kar zagotovo ni naključje.

Najprej nas je doletel odvzem soglasja ob imenovanju odgovornih urednikov in kar dve leti smo se trudili, da smo pridobili vsaj inštitut sopredlagateljstva, ki tak poseg nekoliko omili. Nato se je vlada odločila, da ustanoviteljske pravice prenese z državnega zbora kar na vlado, in tisti, ki odslej govorijo o »vladni televiziji«, imajo formalno tudi prav, saj smo izgubili »javnega ustavnovitelja, ki ga z volitvami predstavlja državni zbor« in dobili »s strani politike imenovanega ustanovitelja, ki ga predstavlja vlada«. Na koncu smo postali še javni uslužbenci.

Novinarjem nacionalne televizije zdaj ne preostane drugega, kot da si poskušajo v okviru sprejetih rešitev zagotoviti čim večjo avtonomnost in preprečiti še nadaljnje vdiranje politike v delovanje javnega zavoda RTV Slovenija, vendar bo to, iz izkušenj sodeč in zaradi lahkomiselnega ravnanja trenutne vladajoče politike, vse težje.

Usluge si pri tem ne dela nihče. Dolgoročno tudi tisti, ki javnemu zavodu nadevajo uzde, ne delajo v svojo korist, ampak v korist tistega, ki bo imel oblast. Eni bodo uzde zategovali bolj drugi manj, nihče pa osedlanega konja najbrž ne bo pustil, da bi hodil po svoje.

izpis

Tatjana Pirc

Bodimo uslužbenci javnosti
Novinarskih plač na RTV Slovenija zakon o plačah v javnem sektorju ne bo izboljšal, politika pa s tem tudi ne bo nič bolj in nič manj vplivala na kadrovske zadeve ali vsebino rtv programov, saj vse to že kroji, če hoče, po drugih, učinkovitejših kanalih.
Novinarstvo je način življenja, ki se ga ne da uokviriti z delovnim časom in normami, ni posel, poklic, obrt, ampak nenehen dvom, učenje, iskanje resnice, trma, ustvarjalni proces, ki ni nikoli končan  Prav zato je delo novinarjev ne glede na njegove rumene odtenke in zgodbe o »prodanih dušah« vredno posebne (javne) pozornosti in tudi spoštovanja. Kakšna pa je cena novinarjevega dela? Je sploh mogoče objektivno in pošteno ovrednotiti vest, intervju, informacijo, idejo, izvedbo, novinarski izdelek, čakanje pred zaprtimi vrati, iskanje bližnjic, stres, sploh če upoštevamo, da ni vse zlato, kar piše, govori in se kaže na telelvizijskih zaslonih  Še najlažje časopisnemu novinarju »stehtamo« njegovo jezikovno bogastvo in izrazno prepričljivost, radijskemu glas in interpretacijo, televizijskemu gledljivost, ko pa začnejo (začnemo) novinarje razvrščati na odvisne in neodvisne, se znajdemo na spolzkih tleh.

Zakaj novinarji podpirajo državno urejanje svojih plač?
Slovensko novinarstvo je pisana, neenotna druščina, ki že nekaj let doživlja velike pretrese in najhuje, kar se ji še lahko zgodi, je razkol v lastnih vrstah. Če prej ne, so je ogromna razpoka pokazala ob sprejemanju zakona o plačah v javnem sektorju, ko je Društvo novinarjev Slovenije dvignilo prst in javnosti povedalo, da uvrščanje novinarjev, zaposlenih na RTV, med državne uslužbence, pomeni uzakonitev njihove odvisnosti od države. Pri tem je treba vedeti, da je večina predstavnikov novinarskih sindikatov javne radiotelevizije podprla to zakonsko rešitev, kar je novinarsko društvo med izražanjem jeze in gneva bolj kot ne zamolčalo. Vsa zapletenost tega gordijskega vozla je v tem, da imajo novinarji na RTV, ki podpirajo državno urejanje svojih plač, za to nekatere utemeljene razloge, a hkrati je v zakonu res skrita tudi nevarnost, na katero opozarja vodstvo društva novinarjev. Društvo in sindikat pa sta se s tem občutljivim vprašanjem, ki zahteva tudi poglobljeno analizo stanja in razmer na RTV in posledic zakona, začela ukvarjati prepozno in ne razumem, zakaj nista poenotila svojih stališč in zagnala vika in krika na isti strani brega. Vrhunec zgodbe o razcepu v novinarskih vrstah smo lahko videli v parlamentu, ko se delu novinarjev vstop v zakon ni zdel sporen, druga skupinica pa je vneto prepričevala poslance ene od parlamentarnih strank, naj vložijo amandma, v katerem bo informativna dejavnost zbrisana. To so naprošeni predstavniki ljudstva tudi storili, a je bil njihov trud zaman. Novinarji v najpomembnejših trenutkih z neenotnostjo sami sebi jemljemo moč! Lobiranje novinarskih klanov po parlamentarnih hodnikih, poslanskih in strankarskih pisarnah, kakršnega smo, na primer, videli tudi pri odstavitvi Čadeža, se mi zdi sporno! Ali kdo verjame, da stranke oziroma poslanci glasujejo, ne da bi za plačilo pričakovali naklonjenost medija ali vsaj novinarja, ki lobira?

Zaposleni na RTV si želijo urejen sistem plač
Kot mi je znano, predstavnikov novinarskih sindikatov na RTV ni nihče povabil na pogajanja o zakonu, novinarji na javni radioteleviziji smo tik pred odločanjem v parlamentu izvedeli, da se nekdo igra tudi z našo usodo. S tem je vlada kot predlagateljica zakona pokazala svoj odnos do novinarjev na RTV, kar je vredno zgražanja in protesta, še posebej, če je bila vse skupaj premišljena in načrtovana taktika!

Preden načnem problem neodvisnosti novinarjev z »nacionalke«, bom razkrila del občutljive drobovine RTV. Razmere v zavodu, ki živi v krčih nenehnih odstavitev, afer in aferic, pisanja in sprejemanja programov »normalizacije stanja«, večnega pomanjkanja denarja  , so takšne, da si zaposleni že dolgo želijo transparenten, urejen, vsaj malce bolj pravičen plačni sistem in tudi plače, s katerimi bi lahko dostojno živeli. RTV Slovenija pa je konglomerat, ki ga bo težko spraviti v red, saj v njem in tudi zunaj njega deluje več centrov moči kot hiša premore pisarn. Tehnika, produkcija, novinarji, administracija, projekti in veleprojekti, razpisi, zaposleni, zunanji sodelavci, kulturni ustvarjalci, menedžment, radio, televizija, Maribor, Koper, Ljubljana, oddajniki in zveze  so države v državi, vse je ločeno in hkrati prepleteno. V hiši so eni plačani po urah, drugi po izdelkih, tretji kar tako. Med slednjimi (kategorija »kar tako«) smo tudi novinarji, razdeljeni po razredih, nagrajevani po kvaliteti ali simpatijah, zaslugah, preobremenjeni, pa tudi taki, ki so jih ali pa so se kar sami postavili na mirno obrobje 

Zaposlovanje novinarjev brez diplome
Novinar ne more biti kar vsak  Čeprav v drugih medijih novinarsko delo opravljajo tudi ljudje, ki fakultete še niso videli od blizu in tudi kljub temu, da celo zakon o medijih med pogoji za pridobitev statusa samostojnega novinarja ne zahteva visokošolske izobrazbe, kar se mi sploh zdi sramota za slovensko novinarstvo, si nacionalka ne bi smela več dovoljevati zaposlovanja novinarjev brez univerzitetne diplome. Diploma sama po sebi res nič ne pomeni, a to tezo imajo pravico zagovarjati predvsem tisti, ki diplomo imajo. Z vsem spoštovanjem do mnogih starejših kolegov, ki predvsem zaradi dela na RTV niso končali fakultete, je čas za dolgoročnejšo kadrovsko politiko. Nacionalka naj postane pojem kvalitete in znanja!

Na zmešnjavo v novinarskih vrstah erteveja ima vpliv tudi nenehno delujoča kadrovska kuhinja, ki postavlja in odstavlja direktorje, odgovorne urednike, ti potem pripeljejo v hišo nove pomočnike, odslovijo prejšnje, zamenjajo se uredniške zasedbe, ki ukinjajo oddaje, postavljajo nove voditelje, izbirajo svoje zvezde  Negotovost in občutek ogroženosti sta se zalezla v stene javne radiotelevizije. Zaposlene se je zadnja leta tolažilo z aneksi k pogodbam o plači, s takimi in drugačnimi dodatki, eni ostajajo na dnu, drugi skokovito napredujejo, za kar pogosto ni pravih meril in včasih tudi ne razumnih razlogov. Vodstvo je začelo pripravljati novo sistemizacijo, iz žaklja, v katerem bo ista vsota denarja, se bo drugače delilo, pravijo ... Veliko sistemizacij smo že doživeli na RTV, zato si tudi od te ne obetamo lepših časov. Obljuba, da bo zakon o plačah v javnem sektorju, uvedel napredovanje in celo povišal plače, je bila preveč mikavna, da je večina, ki ni zadovoljna z opisanimi razmerami, ne bi zgrabila z obema rokama. Po tehtnejšem premisleku pa seveda lahko vsak ugotovi, da državni patronat ni zagotovilo uspešnega razvoja. Država je v vlogi gospodarja zavozila že preveč podjetij!

Nacionalka je tudi sicer na vajetih
In zdaj še o drugi, najbolj boleči plati neodvisnosti novinarjev na nacionalki! Na kakšnih temeljih stoji? Radiotelevizija Slovenija mora za povišanje RTV prispevka, ki ga sprejme svet RTV, dobiti soglasje vlade, politika ima z odlaganjem in zavrnitvami prošenj za višjo naročnino nacionalko zlahka na vajetih. V svetu RTV uradno sedi petina članov, ki jih imenuje parlament, v resnici so tudi mnogi drugi svetniki, ki predstavljajo »zainteresirano javnost«, torej filmsko, gledališko, športno, kulturno, izobraževalno  sfero, »delegirani« po političnem ključu, v nadzornem svetu sedijo trije izbranci, ki jih imenuje politika. Generalnega direktorja izbere svet RTV in potrdi parlament, tudi odgovorne programske urednike voli svet RTV, ki je vse prej kot apolitičen. Krasna podlaga za novinarsko neodvisnost, kajne? Sprašujem (se), zakaj se ob imenovanju strankarskih ljudi v novo sestavo sveta RTV in nadzornega odbora tudi ni oglasilo sruštvo novinarjev, branitelj novinarske neodvisnosti? Ali pa vsaj začelo pripravljati spremembe Zakona o RTV, s katerimi bi zmanjšali vpliv politike na javno radiotelevizijo.

Je ali ni prav, da smo se novinarji javne radiotelevizije znašli v zakonu o plačah v javnem sektorju? Moralno in teoretično to res ni dobro, ker vse skupaj smrdi po poroki novinarjev, države in vladajoče elite, praktično pa ta zakon, zatrjujejo nekateri poznavalci, ne bo spremenil ničesar! Verjetno ne bo izboljšal novinarskih plač na RTV, politika pa s tem tudi ne bo nič bolj in nič manj vplivala na kadrovske zadeve ali vsebino rtv programov, saj vse to že kroji, če hoče, po drugih, učinkovitejših kanalih! Kar se je zgodilo, je tudi posledica slabe organiziranosti in nemoči množice novinarjev na RTV, ki bi morali v takih trenutkih strniti svoje vrste in začutiti skupne interese.

Je v Sloveniji novinarska hiša, v kateri so odnosi med vodstvom, lastniki in novinarji tako urejeni, da so novinarji že sami po sebi neodvisni? Ne!

Novinarska neodvisnost je najprej lastnost vsakega posameznika, plod njegovega značaja, zrelosti, odgovornosti, etičnosti, znanja  Ugodna klima za avtonomnost kot novinarsko kolektivno vrednoto pa bo nastala, ko bomo profesionalni, etični, izobraženi, ustvarjalni novinarji, ne glede na medij, v katerem delamo, dobro plačani uslužbenci javnosti, ne pa sužnji kapitala, osebnih interesov ali politike! Višek ironije pa je, da imajo v razpravi o novinarski avtonomnosti tudi odvisni polna usta neodvisnosti!

izpis

Tomaž Gerden

Celina z imenom Slovenija
V osrednjih radijskih informativnih oddajah lahko slišite vzorec zunanjepolitičnih tem, kot je poročilo z novinarske konference predsednika države ali vlade in njegovega državniškega gosta iz tujine, prispevek dopisnika o sodelovanju zunanjega ministra na kakšnem od rednih forumov EU ali Nata  - Izgubljamo cele celine. To posebej velja za Afriko in Južno Ameriko in delno celo za Azijo, saj prispevki o temah iz dežel teh celin v pogram prodrejo le ob izjemnih dogodkih.
Spremljanje dogajanja po svetu, tudi z novinarskega zornega kota, je pomembno za države, kot je Slovenija. Če se izognemo tradicionalnemu slovenskemu malodušnemu razglabljanju o naši majhnosti in nepomembnosti, lahko ugotovimo, da so številčno majhne družbe prav zaradi majhnosti in izpostavljenosti še toliko bolj občutljive za dogodke zunaj svojih meja. Številni slovenski umetniki so v času oblikovanja moderne nacionalne zavesti v 19. stoletju in tudi pozneje svarili pred pogubnim slovenskim provincializmom.

Uvod v članek, v katerem bom kot zunanjepolitični novinar Radia Slovenija, poskušal opisati svoj pogled na spremljanje zunanjepolitičnih tem v tem mediju, je verjetno preveč visokoleteč. Toda spremljanje dogodkov onkraj naših plotov in njihovo medijsko predstavljanje po svoje nakazuje stanje duha v določeni medijski hiši. Radio Slovenija je nacionalna radijska postaja in del javnega zavoda RTV in to dejstvo seveda vpliva na novinarsko spremljanje dogodkov po svetu. Kot »nacionalni« medij je dolžan novinarsko obširno pokrivati slovensko zunanjo politiko, skupaj s protokolarnimi srečanji in potovanji slovenskega političnega vrha ter uradnimi obiski tujih državnikov pri nas. Prav tako izčrpno poroča o odnosih s sosednjimi državami, kar je z vsebinske plati velikokrat upravičeno. Na žalost zaradi teh številnih tem s programa ali celo njegovega načrtovanja pogosto izpadejo prispevki o zadevah, ki niso neposredno povezane s Slovenijo. Če nekoliko poenostavim: v osrednjih radijskih informativnih oddajah lahko slišite naslednji vzorec zunanjepolitičnih tem: poročilo s novinarske konference predsednika države ali vlade in njegovega državniškega gosta iz tujine, prispevek dopisnika o sodelovanju zunanjega ministra na kakšnem od rednih forumov EU ali Nata, poročilo o seji parlamentarnega odbora za zunanjo politiko. Ne trdim, da o teh temah ne kaže pisati in jih objavljati, Radio Slovenija je konec koncev javna radijska postaja. Vendar boste v teh, skoraj arhetipskih temah, lahko prepoznali pravzaprav zunanjepolitične podaljške notranje politike. V tako shemo se potem lahko vrinejo samo še prispevki dopisnikov iz tujine. Vse ostalo je takorekoč bela lisa. Moj novinarski kolega je nekoč upravičeno dejal, da izgubljamo cele celine. To posebej velja za Afriko in Južno Ameriko in delno celo za Azijo, saj prispevki o temah iz dežel teh celin v pogram prodrejo le ob zelo izjemnih dogodkih.

Porušeno razmerje
Problem je seveda tudi čas, ker imajo domače teme v informativnih oddajah razumljivo prednost. Vendar je po mojem mnenju razmerje med domačim in tujim porušeno. Preveč obširno povzemamo dogajanja v parlamentu in domače politične zdrahe nasploh. Mar je res vsaka redna seja državnega zbora ali kakega parlamentarnega odbora, na kateri dostikrat niso sprejete odločitve, tako pomembna, da zavzame dobršnji del osrednjih informativnih oddaj? Ali pa izjave in proti izjave pozicijskih in opozicijskih strankarskih prvakov? Zaradi takih številnih, sicer korektno pripravljenih, prispevkov se zanemarjajo zunanjepolitične teme, se »izgubljajo« celine in obseg objavljenih zunanjepolitičnih prispevkov, še posebej tistih, ki nimajo neposredne zveze s Slovenijo, je, še posebej v dnevnoinformativnih oddajah, premajhen.

Preobremenjenost zunanjepolitičnih novinarjev
Drugi problem je kadrovska podhranjenost in s tem tudi preobremenjenost zunanjepolitičnih novinarjev. Še posebej dopisnikov v tujini, ki dobesedno izgorevajo v delu za dva medija: radio in televizijo. Tu trčimo na še eno stvar, pomanjkanje denarja. Dopisniška mreža RTV pokriva samo najbolj izpostavljene točke, ponekod (denimo iz Londona) si pomagamo s stalnimi sodelavci. Skoraj odveč je seveda povedati, da RTV nima stalnega dopisnika v Afriki, v Južni Ameriki, v Aziji, nima ga niti v Franciji, na Češkem ali na Poljskem. Že pred leti je bilo ukinjeno dopisništvo z Bližnega vzhoda. Oblikovanje dopisniške točke in njeno delovanje je res drago, toda če želimo celovit pogled na svet, bi morali ugrizniti tudi v to kislo jabolko. Dopisniška mesta bi lahko vsaj delno nadomestila službena potovanja novinarjev ob pomembnih dogodkih v tujini. Toda tudi tega, zaradi finančnih stisk, praktično ni. Kot ponazoritev naj povem, da sem v dobrem desetletju dela v zunanjepolitičnem uredništvu v tujino službeno potoval zgolj ob uradnih obiskih predsednika države in premierja, le enkrat na dogodek, ki ni bil neposredno povezan s slovensko diplomatsko dejavnostjo, dvakrat pa mi je matična hiša krila potne stroške prevoza (vlak) na nek seminar. Tudi drugim kolegom se ne godi bolje. Samo kot primer naj navedem, da je v tem desetletju samo en kolega iz zunanjepolitičnega uredništva službeno potoval v Afriko. Šel je v Južno Afriko spremljat uradni obisk predsednika vlade. Ko so, v prisotnosti več tisoč novinarjev z vsega sveta, razglasili Mandelo za predsednika in dokončno ukinili aparthaid, ga tam ni bilo. Ne gre za to, da bi zdaj novinarji brez omejitev potovali po svetu, vendar menim, da bi lahko našli sredstva za novinarsko pokritje vsaj najpomembnejših svetovnih dogodkov z mesta samega.

V korist obveščenosti poslušalk in poslušalcev
Krivda za tako stanje ne leži na ramenih zunanjepolitičnega uredništva z urednikom vred. Morda niti ne na odgovornem uredniku. Res je denar velik problem, še posebej na zadolženem javnem zavodu RTV, vendar bi se morali o tem problemu, v korist boljše obveščenosti poslušalk in poslušalcev, odkrito pogovoriti znotraj medijske hiše. Ljudje imajo pravico, da zvedo več o tem kaj se dogaja po svetu, ne glede na to, da živimo v času svetovnega spleta in satelitskih anten, ki omogočajo samostojno iskanje informacij. Prepričan sem, čeprav za to nimam oprijemljivih podatkov o poslušanosti, da bi naše poslušalke in poslušalci radi poslušali prispevke o tem, kaj se denimo dogaja tudi drugje po svetu, ne samo v Evropi, ZDA in kakšnem kriznem žarišču.

Pred leti je tednik Mladina objavil zanimiv zemljevid. Na morju je plaval velik otok, celina z napisom Slovenija, na robu svetovnega morja pa so bili majhni otočki: Amerika, Kitajska, Rusija  Upam, da takega izkrivljenega pogleda na svet ne bomo sprejeli - ne mi novinarji ne naše poslušalke in poslušalci.

izpis

 S O R O D N E   T E M E

radio in televizija

Medijska preža
Renata Šribar
Ženski vstop: Vstajništvo in spol v medijih
Gojko Bervar
Dnevnik svetnika RTV Slovenija
Biljana Žikić
S skuterji do televizije:TV Pink Si – TV3 Pink – TV3 Medias
Zoran Medved
Spregledano zavezništvo z državljani
Pia Majbritt Jansen
Danska javna radiotelevizija – primerjalna zgodba o uspehu
Gojko Bervar
Dnevnik svetnika RTV Slovenija
Marko Milosavljević
Giganti in palčki slovenskih medijev (če krematorijev raje ne omenjamo)
Gorazd Kovačič
Medijska vaja hujskanja proti javnemu sektorju in socialni državi
Goran Ivanović
Hrvaška televizija in očitki korupcije
Gojko Bervar
Dnevnik svetnika RTV Slovenija
Brankica Petković
Kar ni romantika
Admir Baltić
Pa tako lepo govorite naš jezik …
Saša Banjanac Lubej
TV Slovenija: pozitivne programske spremembe, a še veliko prostora za izboljšave
Zoran Medved
Prihodnost ali pogreb javne RTV?
Gojko Bervar
Dnevnik svetnika RTV Slovenija
Brankica Petković
Odpiranje RTV Slovenija za nove narodne skupnosti?
Jasna Babić
Spet se rola – Vrnitev »urbanih« glasbenih oddaj na TV Slovenija
Matjaž Ambrožič
Kdo pa je pri vas kreativni?
Dejan Jontes
Lepo je biti preprost: stereotipne reprezentacije razreda v situacijskih komedijah
Suzana Oreški
Reprezentacije norosti: Privabljanje gledalcev z omalovaževanjem podobe ljudi, potisnjenih na rob
Goran Ivanović
»Krezubi trozubac« danes: kje so pristale tri nekdanje mladinske radijske postaje iz Ljubljane, Zagreba in Beograda?
Andraž Poeschl
O Sloveniji na svetovnem prvenstvu
Zvezdan Martič
Vizija TV Slovenija: Strogi profesionalni standardi, več urbanih vsebin, večja vključenost gledalcev ...
Zoran Medved
Stavka na RTV Slovenija: Ostajajo problemi, zaradi katerih še nihče ni stavkal
Boštjan Nedoh
Kako stavkati brez materialnih posledic?
Jovana Mihajlović Trbovc
»Jugosfera« pod televizijo Pink: od pozabe problematične preteklosti do povezovanja v potrošništvu in zabavi
Jasna Babić
Osnutek zakona o medijih: Bluz slovenskih glasbenikov
Gojko Bervar
Dnevnik svetnika RTV Slovenija
Andreja Trdina
Spet doma: zamolčevanje razrednih razlik v konstrukciji slovenske običajnosti
Eva Vrtačič
Telo kot stroj, dr. House kot genialni mehanik
Gojko Bervar
Dnevnik svetnika RTV Slovenija
Eva Vrtačič
Zakaj se sploh igramo, če že vse vemo?
Claire Frachon
Francija: Boljša medijska zastopanost legitimna težnja milijonov ljudi
Eva Vrtačič
Ideologija v kuharskih oddajah
Eva Vrtačič
Razkrinkane izbire
Boris Čibej
Združene države Amerike: Lisičje novinarstvo
Iztok Jurančič
Kanarčki v rudniku demokracije
Zoran Medved
Novi zakon o RTV Slovenija: Potrebujemo popolnoma nov koncept
Dušan Rebolj
Ali je prav, da novinarji volijo?
Nika Susman
Francija: Usoda javne televizije odvisna od dobičkov komercialne tekmice
Eva Vrtačič
Svoboda je suženjstvo
Marko Milosavljević
Razdruženi propadajo
Sandra Bašić-Hrvatin
Kakšen javni medij potrebujejo državljanke in državljani Slovenije?
Brankica Petković
Glas poslušalcev in gledalcev
Miro Samardžija, Julija Sardelić
Preveč se ukvarjamo z visoko formalno politiko, dela na terenu je vedno manj
Julija Somrak, Aleš Zobec
Selekcija informativnih vsebin na televizijah
Robert Bobnič
Nezdrava mitologija tv-oddaje Na zdravje!
Roman Kuhar
»Voditelj oddaje pa ni Rom«
Enisa Brizani
Amare Droma, Amare Drumija, Mengere Droma, Naše poti
Zvezdan Martič
Medijske hiše srečajo nove medije
Sandra Bašić-Hrvatin
Politika razvoja radia in televizije v Sloveniji – Tiranija status quo
Tanja Kerševan-Smokvina
Strategija razvoja radijskih in televizijskih programov – bolje pozno kot nikoli?
Miha Krišelj
Digitalizacija in novi frekvenčni spekter – izziva za razvoj radijskih in televizijskih programov
Majda Juvan
Zakaj je v frizerskem salonu frizer in kaj ima s tem pokojni RGL?
Irena Vide
Lokalna novica je kraljica
Gojko Bervar
Radijsko tekmovanje Prix Europa 2007
Nagrada novinarju Gašperju Lubeju
Snežana Trpevska
Makedonija: Največje televizijske postaje v službi političnih obračunov
Milka Tadić Mijović
Črna gora: Mediji brez distance do vladajočih krogov
Kaja Jakopič
Bum časopisnih spletnih televizij
Sandra Bašić-Hrvatin, Lenart J. Kučić
Spletne televizije izziv za medijske regulatorje
Marta Gregorčič
O diktaturi medijev in kontrarevolucionarnih učinkih
Anita Mikulič
Zakaj bi bili otroci žrtve medijev?
Marko Jenšterle
Venezuela: Napoved odvzema frekvence nastarejši zasebni televiziji
Brankica Petković
NMS – Naš mali svet
Kaja Jakopič
Big Brother: proizvodnja resničnosti
Igor Vobič
Je RTS Janeza Ujčiča res medij, najbolj v »javnem interesu«?
Lana Zdravković
Študentski radijski postaji – neprilagojeni in potrebni
Brankica Petković
Zakaj ni odzivov na procese zatona RŠ in Marš?
Zoran Medved
Zakaj je zahteva po uravnoteženosti javne televizije neutemeljena?
Marko Milosavljević
Vrnitev TV 3 – Največ koristi bo še vedno imel Holivud
Boris Vezjak
Poskusi ideologizacije in politično motiviran novinarski suspenz
Špela Stare
Zgovoren obseg kadrovskih menjav na RTV Slovenija
Gojko Bervar
Varuh poslušalcev in gledalcev RTV Slovenija
Boris Bergant
Avstrija: Vihar na javni radioteleviziji
Suzana Žilič-Fišer
Javnega interesa ne zagotavlja le RTV Slovenija
Brankica Petković
Kadrovski vrtiljak
Boris Vezjak
Dedemokratizacija Slovenije pod krinko demokratizacije RTV Slovenija
Tanja Taštanoska
Mlačna drža novinarjev RTVS
Boris Vezjak
Resnica sklicevanja na dr. Hoffmann-Riema
Marta Gregorčič
Javni prostor: Negujmo ga tam, kjer je in odpirajmo tam, kjer se je zaprl
Neva Nahtigal
Kdaj oddaje za Rome na RTV Slovenija?
Neva Nahtigal
Romi o medijskih vsebinah za Rome
Zoran Medved
Komentar - napačno pojmovanje ali ideološki konstrukt?
Kaja Jakopič
Realna televizija kot laboratorijski eksperiment
Sandra Bašić-Hrvatin, Brankica Petković
Javna radiotelevizija za vse!
Brankica Petković, Helmut Peissl
Monopoli premaknejo medije v desno
Maruša Krese
Najboljše, kar lahko da radio
Brankica Petković
Dodatna politizacija in državni nadzor nad RTV Slovenija
Gojko Bervar
Kdaj omdusman na javni radioteleviziji?
Brankica Petković
Nova vlada – nova medijska politika
Gašper Lubej
TV Slovenija praviloma »pokrije« več dogodkov kot POP TV
Marko Milosavljević
Predvolilna soočenja na RTV Slovenija – Bi lahko bila ožja, a bolj relevantna?
Tonči Kuzmanić
Televiziranje kot ničenje sveta
Bojan Golčar
»Mrtvorojeni otrok« države s prevelikim številom rtv-organizacij?
Boštjan Nedoh
Italija: Televizije trdno v Berlusconijevih vajetih
Gojko Bervar
Kdaj varuh poklicne etike na slovenski javni radioteleviziji?
Renata Šribar
Toliko o samoregulaciji pornografije
Bojan Golčar
Bo v etru še kaj programov posebnega pomena?
Andrej Stopar
Kako bo poslej EU odmevala v programih Radia Slovenija?
Gorazd Kovačič
Izbrisani prikazani kot problem, ne kot oškodovanci
Matej Kovačič
Zmago Jelinčič na RGL
Nataša Velikonja
Spopad stališč kot medijski konstrukt
Tomaž Zaniuk
Klic po celostni sanaciji Radia Študent
Saša Banjanac Lubej
Lokalne radijske postaje: Vse novice in oglasi iz istega računalnika
Anita Mikulič
Otroci in televizija
Melita Zajc
Mediji in avdiovizualna politika v strateških dokumentih ministrstva za kulturo
Suzana Žilič-Fišer
Velika Britanija: Državno financiranje in naročnina slabi neodvisnost in svobodo televizije
Rok Kajzer
Klevetanje in praksa Novinarskega častnega razsodišča
Sandra Bašić-Hrvatin
Zakon o RTVS za 20. ali 21. stoletje?
Marko Milosavljević
Nuja transparentnosti na RTV Slovenija
Tonči Kuzmanić
Potrošniška ali kapitalska suverenost
Saša Bojc
ZDA: Lokalne televizije – na poti k nepomembnosti
Ksenija Horvat
John Simpson: Poročila z nikogaršnje zemlje – Poročanje o svetu (1)
Suzana Žilič-Fišer
Velika Britanija: Channel 4 kot model javne komercialne televizije
Karol Jakubowicz
Zavrnite predloge o politični delitvi javne radiotelevizije!
Petra Šubic
Novi lastniki medijev: zakaj je Laško kupil delež v Delu?
Sandra Bašić-Hrvatin, Lenart J. Kučić
Medijska koncentracija v Sloveniji
Neva Nahtigal
Pravila brez nadzora
Neva Nahtigal
Sistemi medijske odgovornosti v Sloveniji
Saša Banjanac Lubej
Novinarji so za direktorje kakor delavci v tovarni
Gal Kirn, Ana Jereb
Nato: Vidni in nevidni pritiski
Mojca Pajnik
Islam: Spektakularno o džamiji
Simona Zavratnik Zimic
Islam: Človekove pravice kot ljubiteljska dejavnost
Renata Šribar
Pornografija: Po protipornografskemu ukrepu medijskega inšpektorja
Mojca Pajnik
Pornografija: Ženske med spolnostjo in pornografijo
Brankica Petković
Romi: Lahko je nič ne vedeti o Romih
Poul Erik Nielsen
Danska državna televizijska služba na prodaj
Petra Oseli
Nove socialne dimenzije televizije
Dušan Rebolj
Prihodki radiotelevizij naraščajo
Rajko Gerič
Postali smo javni uslužbenci
Tatjana Pirc
Bodimo uslužbenci javnosti
Tomaž Gerden
Celina z imenom Slovenija
Marta Palics
Vojvodina
Izgubljen ugled manjšinskih medijev
Ksenija Horvat
Josri Fouda
Nikoli se ne bom vključil v propagandno vojno
Marko Prpič
Zgodovina radiotelevizije v Veliki Britaniji
Bojan Golčar
Radio Marš - konec ali začetek?
Simona Zatler, Sandra Bašić-Hrvatin
Programski deleži po novi medijski zakonodaji
Suzana Žilič-Fišer
Neprivlačnost slovenskega televizijskega trga
Rajko Gerič
Najlažje se je odreči programu
Katja Škoberne
Javna televizija in profilirane oddaje
Marjan Moškon
Žagajo mar avtorji vejo, na kateri sedijo?
Alenka Kotnik
Otroci in mladostniki v medijih
Petra Oseli
Ima tretji radijski sektor v Sloveniji prihodnost?
Goran Ivanović
Vpliv ameriškega skupnostnega radia
Boris Bergant
Izrazito politični zakon
Rina Klinar, Irma Benko
Več vprašanj kot odgovorov
Petra Oseli
Je TV 3 res »nezaželena« televizija?
Lucija Bošnik
Ameriški mediji – tempirana bomba?
Ksenija Horvat
Ko tudi dva novinarska vira nista dovolj
Bojan Golčar
V reševanje Marša se je vključila občina
Barbara Vodopivec
Tajnice, čistilke, gospodinje…
Rina Klinar
Naj lokalni radio ugasne?
Marjan Moškon
Zatreti lokalne programe je lahko
Dejan Jelovac
To bo konec Radia Študent
Suzana Žilič-Fišer
Prihodnost televizije
Ksenija H. Vidmar
Televizijska konstrukcija 20. stoletja
Petra Oseli
Prodajajo šampon v informativnih oddajah
Tanja Kerševan-Smokvina
Oglasi na televizijah po pravilih
Branko Čakarmiš
Samoregulativni korak slovenskih televizij
Cene Grčar
Beseda velja
Kaja Jakopič, Saša Banjanac Lubej
V etru Nove Evrope
Jan Moláček, Petr Kopecky
Svet in generalni direktor – generatorja krize
Rajko Gerič
Civilna družba rada glasuje tajno
Danail Danov
Upor na nacionalnem radiu
Damir Matković
HRT ostaja gospodar medijskega prostora
Peter Bajomi-Lazar
Državna televizija na kolenih
Tadej Labernik
Ukinitev sedanje Radiotelevizije BiH
Ahmed Burić
Reformo diktira mednarodna skupnost
TV3 bo preživela
RTV Slovenija
Bojan Golčar
Radio Marš naj bo!
Grega Repovž
Televizijska soočenja in podobe političnih tekmecev
Bojan Krajnc
Zakaj bi televizija bila servis lova na volilce?
Matjaž Gerl
Logika kapitala na televizijskem trgu
Marjan Ogrinc
Mediji ignorirajo rock
Bojan Golčar
Zakaj si univerza lasti Radio Marš?
Barbara Bizjak
Število obiskov razkriva edino Večer
Omejevanje je nedemokratično
Gregor Belušič
TV Duh
Beata Klimkiewicz
Medijski imperij Radio Maryja
Sandra Bašić-Hrvatin
British Journalism Review
Sandra Bašić-Hrvatin
The Baltic Media Monitor
Marjan Moškon
Priložnost za primerjanje
Mojca Širok
Medijske selitve
Boris Čibej
Prihodnost neke iluzije
Matjaž Gerl
Kakšno javno televizijo potrebujemo in kakšno si lahko privoščimo
Brankica Petković
Usoda »vaških televizij«
Goran Ivanović
Televizija na internetu
Kaja Jakopič
Neuradno o medijih
Sandra Bašić-Hrvatin
Trideset let pozneje
Goran Ivanović
Radio v vsako vas
Vera Grebenc
Radio-aktivna civilna družba
Matjaž Gerl
Veliki bratje slovenske radiodifuzije
Zoran Medved
Gledanost informativnih oddaj upada
Matjaž Gerl
Gneča v etru
Igor Brlek
Utapljanje v valu komerciale
Borut Savski
Internetovska radijska kreativnost
Marko Prpič
Več omejitev in večji pritiski
Veran Matić
Moč in smisel mreže sorodnih medijev
Pro Plus
Za POP TV so najbolj pomembni gledalci
Marjan Moškon
Kaj naredi denar
Matjaž Gerl
Med cenzuro in anarhijo
Rastko Močnik
Javne betice
Breda Luthar
Kakšen je politični učinek apolitičnega žurnalizma
Edicija MediaWatch
Brankica Petković, Sandra Bašić-Hrvatin, Lenart J. Kučić, Iztok Jurančič, Marko Prpič, Roman Kuhar
Mediji za državljane
Sandra Bašić-Hrvatin
Državni ali javni servis
Breda Luthar
Politika teletabloidov
Novinarski večeri
15.09.2005
Mirko Galić, Sandra Bašić-Hrvatin
Javne radiotelevizije in učinki zakonodaje
11.10.2004
Wolfgang Soergel, Simona Rakuša, Edi Pucer, Igor Drakulić
Zakaj novinarska stavka?
10.05.2002
Josri Fouda
Al Džezira – arabski CNN?
23.11.2001
Gwyneth Henderson, Veran Matić, Danail Danov, Goran Gavrilov, Sandra Bašić-Hrvatin
Privatni vs. javni elektronski mediji: kdo bolje služi javnosti?
12.03.2001
Vlasta Jeseničnik, Aleksander K. Simonov
Kdo obvladuje rusko "glasnost"?
01.02.2001
Petr Kopecky, Rajko Gerič
Ne dam svoje televizije!
12.09.2000
Denis Latin, Bojan Krajnc
Televizijsko odpiranje tabujev
17.02.2000
Velibor Čović, Uroš Lipušček
Dober večer, gospod predsednik
23.09.1999
Robert Ottenhoff, Boris Bergant
Javnovizija
25.09.1997
Peter Knowles, Tomaž Perovič
Televizija hitre prehrane
Omizja
25.11.2008
Edvard Žitnik, Miha Lampreht, Miha Drozg, Ervin Hladnik Milharčič, Gorazd Kovačič, Marta Gregorčič, Jože Vogrinc
Podoba sveta v televizijskih poročilih
12.10.2006
Brankica Petković, Marko Prpič, Rajko Gerič, Darja Zgonc, Jože Vogrinc, Tomaž Perovič, Roman Kuhar, Jani Sever, Ahmed Pašić, Mitja Blažič, Ksenija H. Vidmar, Sandra Bašić-Hrvatin, Lenart J. Kučić, Iztok Jurančič, Lou Lichtenberg, Granville Williams, Božo Zorko, Branko Grims, Rina Klinar
Mediji za državljane
12.05.2005
Karol Jakubowicz, Werner Rumphorst, Branko Grims, Sašo Gazdić, Boris Bergant, Rosvita Pesek, Tatjana Pirc
Prihodnost javne radiotelevizije v Sloveniji
19.04.2001
Janez Kocjančič, Božidar Zorko, Vlado Senica, Rajko Gerič, Matevž Krivic, Marko Milosavljević
Perspektive javne radiotelevizije v Sloveniji
mediji in pravo
Medijska preža
Sandra Bašić-Hrvatin
Slovenija: En korak naprej, dva nazaj*
Zrinjka Peruško
Kaj je bilo narobe z reformami medijev v postsocialistični Evropi?*
Snežana Trpevska
Razdrobljenost trga v jugovzhodni Evropi in degradacija profesionalnega novinarstva*
Jovanka Matić
Novinarji kot gibalo reform medijev*
Tarik Jusić
Bosna in Hercegovina: Med stagnacijo in tranzicijo*
Judit Bayer
Nauki medijskih reform v srednji in vzhodni Evropi: Vsaka družba ima tak medijski sistem, kot si ga zasluži*
Paolo Mancini
Reforme medijev ne nastanejo v praznem prostoru*
Guillermo Mastrini
Napredne vlade in mediji v Južni Ameriki*
Rodrigo Gómez García
Reforme medijev v Latinski Ameriki: med dekomodifikacijo in marketizacijo javnih komunikacijskih politik*
Larbi Chouikha
Mediji v ogledalu »tunizijske pomladi«: reforme, ki jih je težko izpeljati*
Justin Schlosberg
Reforma lastništva medijev v Veliki Britaniji: kako naprej?*
Brankica Petković
Zakaj primerjati reforme medijskih sistemov?
Gorazd Kovačič
Kaj so mediji za Janšo in Pahorja?
Andrej Pavlišič
Mediji ne delujejo v praznem prostoru
Domen Savič
Zapiranje pašnika: spletna cenzura doma in po svetu
Tomaž Gregorc
Onemogočanje avtonomnih digitalnih praks – »trda plat« zgodbe
Brankica Petković
Človekove pravice in mediji
Andreja Tratnik
»Na tisoče Madžarov pije to sranje s ponosom, celo s predanostjo«
Zoran Medved
Prihodnost ali pogreb javne RTV?
Gregor Strojin
Javnost sodnih postopkov v zadevi Patria
Andreja Tratnik
Kdo naj presodi, ali naj se od novinarja zahteva razkritje vira?
Brankica Petković
Slaba vest evropske medijske politike
Renata Šribar
Regulacija avdiovizualnih medijev: kompleksnost in izmuzljivost potencialno spornih vsebin
Tanja Kerševan-Smokvina
Evropsko orodje za merjenje neodvisnosti regulatorjev
Toby Mendel
Uvrstitev Slovenije v mednarodni raziskavi o dostopu do informacij javnega značaja
Saša Banjanac Lubej
Inšpektorat za delo novinarjem odgovarja na svoji spletni strani
Sandra Bašić-Hrvatin
Kako je privatizacija medijev omogočila privatizacijo politike
Gorazd Kovačič
Polom reforme medijske zakonodaje
Andreja Tratnik
Korak naprej pri varovanju pravice novinarjev do nerazkritja vira informacij
Lenart J. Kučić
Jezdeci medijske apokalipse
Blaž Zgaga
Po stopnji svobode medijev Evropa razdeljena na dva dela
Jernej Rovšek
Čas za soglasje o samoregulacijski obliki medijske industrije
Sandra Bašić-Hrvatin
Kriza časopisne industrije je posledica napačnih odločitev lastnikov
Lana Zdravković
Sprejemanje medijske zakonodaje: In temu pravite javna razprava?
Rina Klinar
Lokalni mediji v Sloveniji: nacionalna mreža, medijske regije ali umiranje na obroke?
Jasna Babić
Osnutek zakona o medijih: Bluz slovenskih glasbenikov
Renata Šribar
Zaščita otrok pred spornimi vsebinami v osnutku zakona o medijih: nadaljevanje regulacijske stihije
Sandra Bašić-Hrvatin, Marko Milosavljević
Slovenskih medijskih 20 let: Quid pro quo
Gojko Bervar
Nova oblast in mediji – Kaj se je spremenilo?
Brankica Petković
Slovenija: Boljša medijska zastopanost legitimna težnja 200.000 ljudi
Sandra Bašić-Hrvatin
Vztrajati pri vsebini in načinu sprejemanja medijskih zakonov
Roman Kuhar
V imenu družine potvarjajo podatke
Nina Zidar Klemenčič
Dva primera, množica stališč, problem nerešen
Andraž Teršek
Pasti in spodrsljaji svobode izražanja[1]
Andrej Stopar
Rusija: »V tem primeru ste nas prehiteli!«
Jernej Rovšek
Posledica spremenjene sestave Ustavnega sodišča?
Jure Aleksič
Mozaik neke gangrene
Andreja Tratnik
Evropsko sodišče za človekove pravice o nedopustnosti političnih pritiskov na medije
Ustavno sodišče
Del odločbe Ustavnega sodišča v primeru Prijatelj proti Mladini[1]
Ciril Ribičič, Marija Krisper Kramberger
Prijatelj proti Mladini: Zastraševalni učinek obsodbe Mladine
Iztok Jurančič
Kanarčki v rudniku demokracije
Zoran Medved
Novi zakon o RTV Slovenija: Potrebujemo popolnoma nov koncept
Peter Lah
Pluralizem medijev: predmet arbitrarnih ocen ali empiričnih meritev?
Tadej Praprotnik
Nizozemska: Učinkovit sistem zaščite otrok pred škodljivimi medijskimi vsebinami
Sonja Merljak Zdovc
Novinarska zbornica
Tomaž Klipšteter
(Ne)občutljivost medijev za varstvo zasebnosti
Ranka Ivelja
Pasti »konkretizacije in personalizacije« incesta
Brankica Petković
Narobe
William Gore
Nesprejemljivost predlogov za vseevropski sistem urejanja medijske odgovornosti(1)
Daphne Koene
Na Nizozemskem vsak dan bolj cenimo dobro delovanje tiskovnega sveta(1)
Marko Milosavljević
Razsodba delovnega sodišča odpira možnosti za odpuščanje neposlušnih novinarjev
Bojan Dobovšek, Jure Škrbec
Novinarji in korupcija
Goran Novković
Kje so meje pravice? Kje so meje molka?
Jože Vogrinc
Spremenimo informativne medije v javna glasila!(1)
Nataša Pirc Musar
Pravica vedeti – Prvi mednarodno zavezujoči akt na področju dostopa do javnih informacij na svetu
Toby Mendel
Ali sprejeta konvencija izpolnjuje pričakovanja?
Helen Darbishire
Prepoznavanje pravice
Simona Zatler
Ali je učinkovita regulacija sploh možna?
Tanja Kerševan-Smokvina
Direktiva kot preskus za medijske politike držav članic EU
Renata Šribar
Protiregulacijski kompleks bo med pripravo novele zakona o medijih gotovo še živ
Marko Milosavljević
Napake, iz katerih bi se (že) morali kaj naučiti
Nika Susman
Francija: Usoda javne televizije odvisna od dobičkov komercialne tekmice
Renata Šribar
Ko mediji premikajo meje v prid pornokapitala
Mateja Boldin
Sistem koregulacije na preizkušnji
Renata Šribar
Različno branje zakona izgovor za neukrepanje
Renata Šribar
Kdo je pristojen za ukrepanje, če oglaševanje vsiljuje porno seksualnost otrokom?
Miran Lesjak
Človekove pravice zatirane države in nemočnih gospodarskih družb
Cene Grčar
Hudobni mediji in uboga država: ali lahko državni organi zahtevajo objavo popravka?
Janez Markeš
Zakon, ki popravlja mnenja
Jernej Rovšek
Od pravice do popravka do medijskega sveta
Barbara Verdnik
»Tožena stranka redno objavlja članke ...«
Sandra Bašić-Hrvatin
Kakšen javni medij potrebujejo državljanke in državljani Slovenije?
Sandra Bašić-Hrvatin, Iztok Jurančič, Brankica Petković, Grega Repovž, Jernej Rovšek, Špela Stare, Matej Šurc, Blaž Zgaga, Društvo novinarjev Slovenije, Sindikat novinarjev Slovenije
Za prenovo medijske politike
Ian Mayes
Samoregulacija informativnih medijev: pot do novega razmerja z bralci
Ian Mayes
Dejstva v zadevi
Ian Mayes
Po navedbah vira
Slavko Vizovišek
Guardianov zgled in slovenska realnost
Viktor Ivančić
1996: Kako je bil obrekovan Feral Tribune
Jernej Rovšek
Pot do zaupanja vrednega regulatorja medijev
Jernej Rovšek, Brankica Petković
Ali je v primeru Stres proti POP TV medijski inšpektor prevzel vlogo sodišča?
Ivan Pal
Več prijav inšpektorju za medije
Neva Nahtigal
Problemi s socialno, pravno in profesionalno varnostjo novinarjev v jugovzhodni Evropi
Iztok Jurančič
Dninarstvo na novinarskem trgu delovne sile
Sandra Bašić-Hrvatin
Politika razvoja radia in televizije v Sloveniji – Tiranija status quo
Sandra Bašić-Hrvatin
Paralelni svetovi
Iztok Jurančič
Pravna zaščita kaznovanih novinarjev – Novinarji kot postranska škoda?
Jože Vogrinc
Medijska politika kot demokratura
Renata Šribar
Mobitel, WTF?
Blaž Zgaga
Pismo o cenzuri: v tujini objavljeno, doma cenzurirano
Boris Vezjak
Še vedno neutemeljen disciplinski ukrep proti novinarju
Matej Šurc
Peticija – da nam ne bo žal za to, česar nismo storili
Brankica Petković
Njihova svoboda, naša pravica
Mateja Boldin
Vsebine za odrasle, promocija za otroke
Zoran Medved
Zakaj je zahteva po uravnoteženosti javne televizije neutemeljena?
Iztok Jurančič
Tehnologije obvladovanja slovenskih medijev v letih 2006–2007
Barbara Verdnik
Primorske novice – Plen političnih in ekonomskih interesov
Klavdija Figelj
Kje so pristali novinarji?
Predlog ureditve poklicne avtonomije v kolektivni pogodbi za poklicne novinarje
Sandra Bašić-Hrvatin
V Sloveniji brez javne razprave o novi medijski direktivi
Renata Šribar
Škodljive vsebine na mobilnih telefonih
Hans-Martin Tillack
Ali uradniki EU pretepajo pse?
Mediji za državljane – Priporočila
Jasmina Potokar Rant
Novinarske usode: Delo preko avtorskih pogodb
Sandra Bašić-Hrvatin
Po razpisu za subvencije medijem: Uravnoteženi in komunikativni
Andrew Taussig
Organizirajte Glas poslušalca in gledalca
Boris Vezjak
Dedemokratizacija Slovenije pod krinko demokratizacije RTV Slovenija
Neva Nahtigal
Kdaj oddaje za Rome na RTV Slovenija?
Maja Bogataj Jančič, Maja Lubarda
Licence Creative Commons tudi v Sloveniji
Jasmina Potokar Rant
Avtorske pravice v pogodbah med mediji in novinarji
Jernej Rovšek, Sandra Bašić-Hrvatin, Brankica Petković
Kakšen sklad za medije?
Špela Stare
O subvencijah za medije naj ne odloča komisija
Gorazd Perenič
Na poti od odprtega k preglednemu javnemu sektorju
Nataša Pirc Musar
Zakonske novosti in dostop do informacij za novinarje
Pavel Gantar
Lahkotnost sprememb v dostopu do informacij javnega značaja
Jernej Rovšek
Neskladje glede zakona o dostopu do informacij javnega značaja
Lenart J. Kučić, Aljaž Marn
Proti terorizmu z nadzorom državljanov
Aljaž Marn
Kronologija sprejemanja evropske direktive o hrambi telekomunikacijskih podatkov
Aljaž Marn
Iniciativa "Hramba prometnih podatkov ni rešitev!"
Saša Bojc
Napad na novinarski vir
Brankica Petković
Ministri evropskih držav o medijski politiki
Jaka Repanšek
Bo prenovljeni kolektivni pogodbi za novinarje uspelo?
Miha Trampuž
Varstvo avtorskih pravic v predlogu dopolnitev in sprememb kolektivne pogodbe
Živa Humer, Mojca Sušnik
Politika enakih možnosti žensk in moških brez medijske pozornosti
Jernej Rovšek
Nihalo se je od svobode izražanja obrnilo v prid varstvu zasebnosti
Janez Tekavc
Odškodninska odgovornost novinarja
Jernej Rovšek
Pravica do popravka ali odgovora v medijih – Primer Vladislava Stresa
Lucija Bošnik
Poročanje medijev s sodišč
Urška Prepeluh
Procesni labirint do informacij javnega značaja
Urška Prepeluh
Dostop do javnih informacij pri organih EU
Jaka Repanšek
Pravni okvir avdiovizualne industrije v EU
Sandra Bašić-Hrvatin
Delo in izbrisani: kdo »zlorablja« medijski prostor?
Jaka Repanšek
Varovanje avtorskih pravic v kolektivni pogodbi: kako se miš spreminja v mačko
Jaka Repanšek
Kraja avtorskih del: avtorji lajajo, karavana gre dalje
Jaka Repanšek
Avtorske pogodbe zaposlenih v medijih
Renata Šribar
Ta lahki predmet manipulacije: oblast in regulacija pornografije
Melita Zajc
Mediji in avdiovizualna politika v strateških dokumentih ministrstva za kulturo
Rina Klinar
Medijska raznolikost v nacionalnem programu za kulturo 2004-2007
Brankica Petković
Razpršenost lastništva in raznolikost vsebin
Gojko Bervar
Velika Britanija: Prenova pritožne komisije za tisk?
Alison Harcourt
Regulacija medijskega lastništva - slepa ulica EU
Gojko Bervar
V zapor zaradi klevete?
Gojko Bervar
Mediji vzbudijo strah, politiki zahtevajo višje kazni
Rok Kajzer
Klevetanje in praksa Novinarskega častnega razsodišča
Neva Nahtigal
»Obrekovalci« pred Evropskim sodiščem
Sandra Bašić-Hrvatin
Zakon o RTVS za 20. ali 21. stoletje?
Miro Petek
Velika Britanija: Lastništvo zagotavlja neodvisnost Guardiana
Karol Jakubowicz
Zavrnite predloge o politični delitvi javne radiotelevizije!
Serge Halimi
Nova cenzura
Sandra Bašić-Hrvatin, Lenart J. Kučić
Medijska koncentracija v Sloveniji
Sonja Merljak
Interni etični kodeksi v medijih
Dušan Rebolj
Nianse nasilja: ulovimo in ubijmo Billyja Raya Cyrusa!
Milada Mirković
Sprejet zakon o dostopu do informacij javnega značaja
Jernej Rovšek
Ali zakon o dostopu do informacij res ni pomemben za novinarje?
Saša Banjanac Lubej
Novinarji so za direktorje kakor delavci v tovarni
Sonja Merljak
Piarovci so dodatna ovira na poti do informacij
Gorazd Kovačič
Nato: »Zaustavite levico!«
Gal Kirn, Ana Jereb
Nato: Vidni in nevidni pritiski
Sandra Bašić-Hrvatin
Nato: Civilna družba proti državi
Renata Šribar
Pornografija: Po protipornografskemu ukrepu medijskega inšpektorja
Ian Mayes
Naš cilj je biti odgovoren časopis
Gašper Lubej
Svoboda tiska ogrožena povsod po svetu
Judit Bayer
Madžarska: Položaj medijev po volitvah 2002
Jaka Repanšek
Je moje res tvoje?
Neva Nahtigal
Tehnologija zahteva dodatno zaščito avtorskih pravic
Urša Chitrakar
Ko javna osebnost laže
Marko Milosavljević
Zakaj je dobro, da je ukinjena avtorizacija intervjuja
Jernej Rovšek
Je to zakonska podlaga za bolj odprto javno upravo?
Milada Mirković
Pomanjkljivosti predloga zakona o dostopu do informacij javnega značaja
Boris Vezjak
Primer Petek: simptom zloma medijske avtonomije
Brankica Petković
Kaj smejo početi novinarji?
Lucija Bošnik
Svoboda tiska v rokah policije
Suzana Žilič-Fišer
Velika Britanija
Polemike o novi medijski zakonodaji
Rajko Gerič
Postali smo javni uslužbenci
Tatjana Pirc
Bodimo uslužbenci javnosti
Jaka Repanšek
Konkurenčna klavzula v novinarskem poklicu
Saša Banjanac Lubej
Vpis v razvid medijev
Gorazd Kovačič
Pronatovski napadi na demokratični pluralizem
Ksenija Horvat
Josri Fouda
Nikoli se ne bom vključil v propagandno vojno
Senko Pličanič
Ustavna pravica doslej neuresničena
Milada Mirković
Zakon bi moral veljati za vse državne organe
Simona Zatler
Vsak je lahko novinar
Jaka Repanšek
Konkurenčna prepoved v novinarskem poklicu
Saša Banjanac Lubej
Medijski inšpektor - one man band
Aldo Milohnić
Oglaševalska pornografija na Kanalu A in POP TV
Karina Cunder
Delo po novem restriktivno pri oglaševanju vročih linij
Borut Zajc
Prikrito oglaševanje je zloraba medijev
Nika Deu
Spoštujemo zakonodajo
Rastko Močnik
Svoboda izražanja kot farsa
Darijan Košir
Delo ni zaprt medij
Simona Zatler
Kako zagotoviti dostop do medijev
Igor Ž. Žagar
Pet minut za (novinarski) suspenz
Maja Breznik
Kulturni krogi
Simona Zatler, Sandra Bašić-Hrvatin
Programski deleži po novi medijski zakonodaji
Marjan Moškon
Žagajo mar avtorji vejo, na kateri sedijo?
Špela Mežnar
Parodija je dopustna predelava tujega avtorskega dela
Brane Maselj
Pooblastila državi, omejitve medijem
Boris Bergant
Izrazito politični zakon
Rina Klinar, Irma Benko
Več vprašanj kot odgovorov
Aleš Gaube
Dopolnila za lažji spanec
Sandra Bašić-Hrvatin
Past prekomerne regulacije
Špela Šipek
Ko država prikriva informacije, jo lahko tožimo
Matjaž Jarc
Paranoja o državnem nadzoru nad mediji
Peter Jančič
Ozka zakonska ureditev dostopa do informacij
Rina Klinar
Naj lokalni radio ugasne?
Marjan Moškon
Zatreti lokalne programe je lahko
Dejan Jelovac
To bo konec Radia Študent
Petra Oseli
Prodajajo šampon v informativnih oddajah
Tanja Kerševan-Smokvina
Oglasi na televizijah po pravilih
Branko Čakarmiš
Samoregulativni korak slovenskih televizij
Cene Grčar
Beseda velja
Druga in tretja obravnava zakona o medijih
Bojan Golčar
Radio Marš naj bo!
Matevž Krivic
Lastniški poseg v uredniško politiko?
Simona Zatler
Uredniška neodvisnost in ugovor vesti
Aleš Gaube
Novinarski ceh na preži
Gojko Bervar
Novinarska zaščita ali jarem
Marjan Moškon
Onemogočiti lokalne televizije?
Simona Zatler
Brez sodne prakse, brez politične volje
Tomaž Ranc
Nadzorovani novinarji
Rainer Reichert
Nadzor zasebnih pogovorov
Boris Rašeta
Novinarjem so v Tuđmanovem obdobju redno prisluškovali
Jaka Repanšek, Simona Zatler
Intervjuvanec lahko preverja le natančnost
Boris Čibej
Želja po umiku ostrih izjav
Lidija Koman Perenič
Odškodninske tožbe naraščajo
Renata Šribar
Oglaševanje »vročih linij«
Igor Mekina
Daleč od brezhibnosti
Tatjana Mandić
Nadzorovanje in kaznovanje novinarjev
Gabor Holmai
Državni uradniki morajo prenesti kritiko
Senad Pećanin
Skrivanje za zasebnimi tožbami
Zlatan Karabegović
Razkrivanje nepravilnosti je brez odmeva
Matjaž Gerl
Za pravice gledalca
Tanja Kerševan-Smokvina
Kako prehiteti daljinca
Alexander Scheuer
Televizija čez državne meje
Simona Zatler
Pravica medijev in javnosti
Gojko Bervar
Izgubljena bitka za soglasje
Nadire Mater
Srečna sem, da sem obtožena
Rajko Muršič
Ženska in mati, Cerkev in podgana
Za svobodo umetniškega izražanja in proti represiji
Milka Pance
Konkurenčna prepoved in svoboda dela
Matjaž Jarc
Zlati rez
Borut Mehle
Poti slovenske medijske zakonodaje
Zoran Medved
Vrnitev k abecedi
Milada Mirković
(Ne)dostopnost javnih informacij
Stojan Zdolšek
Brez vrtoglavih odškodnin
Barbara Kelbl
Država proti novinarju
Na začetku je bil Zakon
Edicija MediaWatch
Jernej Rovšek
Zasebno in javno v medijih
Sandra Bašić-Hrvatin, Lenart J. Kučić, Brankica Petković
Medijsko lastništvo
Sandra Bašić-Hrvatin, Marko Milosavljević
Medijska politika v Sloveniji v devetdesetih
Matevž Krivic, Simona Zatler
Svoboda tiska in pravice posameznika
Novinarski večeri
29.05.2003
Snježana Milivojević, Dejan Anastasijević
Srbski mediji po atentatu
28.01.1999
Alexandre Lévy
Novinarji brez meja
18.12.1998
Vesna Alaburić, Stojan Zdolšek
Pod udarom zakona
23.06.1998
Andras Sajo, Sandra Bašić-Hrvatin
Sedma sila na povodcu
18.02.1998
Jochen Frowein, Igor Mekina
Kako prerezati globoko grlo?
Omizja
29.03.2011
Sandor Orban, Attila Mong, Sandra Bašić Hrvatin, Grega Repovž, Marko Milosavljević, Vojko Stopar, Zdenko Duka, Gordana Vilović
Pasti medijske regulacije in očitki o političnem obvladovanja medijev – Madžarska, Slovenija, Hrvaška, podobnosti in razlike
22.04.2008
Zdenka Čebašek Travnik, Uroš Slak, Alma M. Sedlar, Elizabeta Zorman, Zoran Pavlovič, Liana Kalčina, Brankica Petković, Kristina Plavšak Krajnc
Omizje: Poročanje medijev o otrocih
29.09.2007
Snježana Milivojević, Snežana Trpevska, Sandra Bašić-Hrvatin, Vildana Selimbegović, Milka Tadić, Brankica Petković, Drago Hedl, Željko Bodrožić, Peter Preston, Jani Sever, Aleksandar Damovski, Stjepan Malović, Vanja Sutlić, Mehmed Agović, Dragoljub Vuković, Dubravka Valić Nedeljković, Mirko Štular, Saša Banjanac Lubej
Omizje: Oblike politične instrumentalizacije in klientelizma v medijih v državah jugovzhodne Evrope – primer držav nekdanje Jugoslavije
03.04.2007
Venčeslav Japelj, Barbara Verdnik, Peter Kolšek, Veso Stojanov, Simona Rakuša
Omizje: Tehnologija obvladovanja medijev v Sloveniji
25.11.2002
Aidan White, Ian Mayes, Grega Repovž, Peter Jančič, Gojko Bervar
Samoregulacija in odgovornost medijev
27.02.2002
Aljoša Pečan Gruden, Senko Pličanič, Alja Brglez, Marjan Antončič, Špela Šipek
Dostop do informacij javnega značaja
24.09.2001
Božidar Zorko, Irma Benko, Marjan Moškon, Bojan Veselinovič, Bojan Petan, Goran Novkovič, Marko Milosavljević
Država in mediji v Sloveniji
15.02.2001
Božidar Zorko, Rudolf Moge, Sandra Bašić-Hrvatin, Matevž Krivic, Janez Čadež, Gojko Bervar, Cene Grčar, Rosvita Pesek, Peter Jančič
Zakon o medijih v slepi ulici - Kakšen izhod obeta nov predlog, pripravljen v novi vladi?
notranja svoboda tiska
Medijska preža
Mirko Lorenci
Trpki (po)smeh
Darinko Kores Jacks
Za hec? Ne se hecat'!
Neva Nahtigal
Problemi s socialno, pravno in profesionalno varnostjo novinarjev v jugovzhodni Evropi
Sandra Bašić-Hrvatin
Paralelni svetovi
Iztok Jurančič
Pravna zaščita kaznovanih novinarjev – Novinarji kot postranska škoda?
Jože Vogrinc
Medijska politika kot demokratura
Blaž Zgaga
Pismo o cenzuri: v tujini objavljeno, doma cenzurirano
Boris Vezjak
Še vedno neutemeljen disciplinski ukrep proti novinarju
Matej Šurc
Peticija – da nam ne bo žal za to, česar nismo storili
Iztok Jurančič
Tehnologije obvladovanja slovenskih medijev v letih 2006–2007
Barbara Verdnik
Primorske novice – Plen političnih in ekonomskih interesov
Klavdija Figelj
Kje so pristali novinarji?
Predlog ureditve poklicne avtonomije v kolektivni pogodbi za poklicne novinarje
Ranka Ivelja
Razširiti novinarsko častno razsodišče?
Sandra Bašić-Hrvatin
Delo in izbrisani: kdo »zlorablja« medijski prostor?
Miro Petek
Velika Britanija: Lastništvo zagotavlja neodvisnost Guardiana
Serge Halimi
Nova cenzura
Sandra Bašić-Hrvatin, Lenart J. Kučić
Medijska koncentracija v Sloveniji
Sonja Merljak
Interni etični kodeksi v medijih
Saša Banjanac Lubej
Novinarji so za direktorje kakor delavci v tovarni
Sonja Merljak
Piarovci so dodatna ovira na poti do informacij
Gorazd Kovačič
Nato: »Zaustavite levico!«
Gal Kirn, Ana Jereb
Nato: Vidni in nevidni pritiski
Sandra Bašić-Hrvatin
Nato: Civilna družba proti državi
Boris Vezjak
Primer Petek: simptom zloma medijske avtonomije
Brankica Petković
Kaj smejo početi novinarji?
Rajko Gerič
Postali smo javni uslužbenci
Tatjana Pirc
Bodimo uslužbenci javnosti
Matevž Krivic
Lastniški poseg v uredniško politiko?
Simona Zatler
Uredniška neodvisnost in ugovor vesti
Novinarski večeri
29.05.2003
Snježana Milivojević, Dejan Anastasijević
Srbski mediji po atentatu
socialni položaj novinarjev
Medijska preža
Jernej Rovšek
Zahteva, da se preveri in zagotovi integriteta tudi v medijski industriji
Blaž Zgaga
Izobčene vrednote
Saša Banjanac Lubej
Z ustanovitvijo medijskih zadrug do delovnih mest po svoji meri
Alma M. Sedlar
Mehanizmi zatiranja novinarske sindikalne dejavnosti
Grega Repovž
Gibanje 99 odstotkov ima sporočilo tudi za novinarje
Stefano Lusa
Čas tranzicije brez premisleka o novi vlogi novinarstva
Igor Mekina
Društvo novinarjev Slovenije: kaj je za pokazati v zadnjih 20 letih?
Kaja Jakopič
Razvid propadlih medijev
Igor Vobič
Pavperizacija spletnih novinarjev v Sloveniji
Gorazd Kovačič
Je razlog za razredno zmedenost novinarjev v izobrazbi?
Nikolai Jeffs, Andrej Pavlišič
Neprofitno novinarstvo financirati iz javnih virov
Majda Juvan
Včasih je radijski novinar moral biti tam, kjer se kaj dogaja
Boštjan Nedoh
Kako stavkati brez materialnih posledic?
Saša Banjanac Lubej
Maltretiranje bralcev z resnico
Sonja Merljak Zdovc
O prihodnosti novinarstva, če ta sploh obstaja
Brankica Petković
Prispevek k razpravi o novinarstvu
Gojko Bervar
Nova oblast in mediji – Kaj se je spremenilo?
Sonja Merljak Zdovc
Novinar kot človek
Gorazd Kovačič
Štrajk v treh slikah
Viktor Ivančić
Devet točk proti raziskovalnemu novinarstvu[1]
Gojko Bervar
Na črnem seznamu
Sonja Merljak Zdovc
Novinarska zbornica
Gordan Malić
Hrvaška: Sodni dan neodvisnega časopisnega založništva
Luka Osolnik
Pristop pa tak!
Gojko Bervar
Veliki mediji so zdavnaj izgubili dušo
Igor Vobič
Konvergenca v novinarstvu: integracija uredništev v časopisnih hišah Delo in Žurnal
Bojan Dobovšek, Jure Škrbec
Novinarji in korupcija
Boštjan Nedoh
Medijska reprezentacija delovnega ljudstva
Rok Praprotnik
Resnica o vlogi novinarjev v aferi Patria
Ranka Ivelja
Časopisi zahtevajo transparentnost in odgovorno ravnanje od drugih, kaj pa glede tega naredijo sami?
Saša Panić
Feral Tribune: Ugasnil forum kritične javnosti
Gojko Bervar
Združevanje ali cepljenje novinarskih moči
Simón Tecco
Krivična in nevarna demonizacija novinarjev – Odgovor na članek Marte Gregorčič
Neva Nahtigal
Problemi s socialno, pravno in profesionalno varnostjo novinarjev v jugovzhodni Evropi
Iztok Jurančič
Dninarstvo na novinarskem trgu delovne sile
Nika Susman
Francija: Mediji na Sarko(1) pogon. Konec neodvisnega novinarstva?
Sonja Merljak Zdovc
Novinarstvo, ki se bere kot roman
Martin Tomažin
Čedalje manj redno zaposlenih v medijih
Brankica Petković
Njihova svoboda, naša pravica
Lana Zdravković
Študentski radijski postaji – neprilagojeni in potrebni
Jani Sever
Ni medijskih lastnikov brez političnih interesov. Vprašajte odgovorne urednike.
Iztok Jurančič
Tehnologije obvladovanja slovenskih medijev v letih 2006–2007
Venčeslav Japelj
Prevzem Primorskih novic
Klavdija Figelj
Kje so pristali novinarji?
Predlog ureditve poklicne avtonomije v kolektivni pogodbi za poklicne novinarje
Boris Vezjak
Poskusi ideologizacije in politično motiviran novinarski suspenz
Jasmina Potokar Rant
Novinarske usode: Delo preko avtorskih pogodb
Tomaž Zaniuk
Radio Študent: Despotizem 1996–2006?
Neva Nahtigal
Kolektivna pogodba za vse novinarje
Igor Drakulič
Svobodni novinarji: kako urediti svoj status?
Brankica Petković
Kadrovski vrtiljak
Neva Nahtigal
Novinarska avtonomija utopljena v kozarcu piva, temnega
Igor Drakulič
Evropska konferenca svobodnih novinarjev: Položaj se slabša
Iztok Jurančič
Pogajanja o novinarski kolektivni pogodbi
Igor Drakulič
Svobodni novinarji podpisali škodljive pogodbe
Jasmina Potokar Rant
Avtorske pravice v pogodbah med mediji in novinarji
Klara Škrinjar
Samostojni in svobodni novinarji v primorskih lokalnih medijih
Brankica Petković
Novinarska stavka – znanilka novega vala medijske tranzicije?
Rina Klinar
Delodajalec – tako odveč a hkrati potreben?
Neva Nahtigal
Zakaj so stavkali novinarji?
Igor Drakulič
(Ne)samostojni in (ne)svobodni?
Neva Nahtigal, Uroš Škerl
Novinarski večer o stavki
Jaka Repanšek
Bo prenovljeni kolektivni pogodbi za novinarje uspelo?
Sandra Bašić-Hrvatin
Kako WAZ pritiska na novinarje v jugovzhodni Evropi?
Neva Nahtigal
Prenova kolektivne pogodbe za novinarje
Jaka Repanšek
Varovanje avtorskih pravic v kolektivni pogodbi: kako se miš spreminja v mačko
Jaka Repanšek
Avtorske pogodbe zaposlenih v medijih
Sonja Merljak
Piarovci so dodatna ovira na poti do informacij
Gašper Lubej
Ustanovljena sekcija samostojnih in svobodnih novinarjev
Neva Nahtigal
Tehnologija zahteva dodatno zaščito avtorskih pravic
Iztok Jurančič
Novinarski sindikat pred izzivi priprave nove kolektivne pogodbe
Grega Repovž
Leto 2003 – leto medijskega preloma
Sonja Merljak
Je izobraževanje novinarjev v interesu medijskih hiš?
Bogdan Jugovič
Izobraževanje je za novinarje nuja
Polona Bahun
Novinarji - odvečna delovna sila?
Matjaž Pikalo
Kdo bo še pisal?
Gašper Lubej
Ko novinarji delajo brez pogodb in zavarovanja
Neva Nahtigal
Samostojni novinarji so ranljiva skupina delavcev v Evropi
Rajko Gerič
Postali smo javni uslužbenci
Tatjana Pirc
Bodimo uslužbenci javnosti
Ljuba Babič Košir
Vsi na isti veji
Simona Zatler
Vsak je lahko novinar
Hannu-Pekka Laiho
Samostojni novinarji na Finskem
Barbara Bizjak
Stavka na Delu
Mateja Hrastar
Kratek premislek o statusu svobodnjaka
Dejan Pušenjak
Izgubljene novinarjeve utopije
Marinka Boljkovac-Borković
Profesionalna solidarnost je temelj zaščite novinarjev
Brankica Petković
Ko pridejo hudi časi
Novinarski večeri
11.10.2004
Wolfgang Soergel, Simona Rakuša, Edi Pucer, Igor Drakulić
Zakaj novinarska stavka?
05.12.2002
Serge Halimi, Rastko Močnik
Novinarji – čigavi psi čuvaji?
03.10.2002
Arne König, Alenka Burja
Samostojno novinarstvo – stvar izbire ali nuje?
17.03.1998
Aidan White, Marjan Sedmak
Novinarji vseh dežel, združite se!
Omizja
12.10.2006
Brankica Petković, Marko Prpič, Rajko Gerič, Darja Zgonc, Jože Vogrinc, Tomaž Perovič, Roman Kuhar, Jani Sever, Ahmed Pašić, Mitja Blažič, Ksenija H. Vidmar, Sandra Bašić-Hrvatin, Lenart J. Kučić, Iztok Jurančič, Lou Lichtenberg, Granville Williams, Božo Zorko, Branko Grims, Rina Klinar
Mediji za državljane
15.03.2004
Jure Apih, Miran Lesjak, Melita Forstnerič-Hajnšek, Grega Repovž, Iztok Jurančič, Peter Nikolič, Sašo Gazdić, Janez Damjan
S kapitalom nad novinarstvo